четвъртък, 23 юни 2011 г.

Баницата, която всеки трябва да опита!

    Неделя!
    Сутрин е! 
    Великолепно ухание!
    На прясно изпечена баница!
    Спомням си как моята мила баба правеше баница, с домашно точени кори и домашни яйца, не беше много бухнала, но страшно вкусна.
    За тази рецепта съм изключително благодарна на една жена, тя е майка на моята мила приятелка и колежка, която все още не познавам лично, но за всичко си има време! 


    Всички уж добри рецепти, които съм пробвала не бяха достатъчно добри, винаги имаше нещо, което не ми харесва, ту е много мазна, ту суха и разни такива.
    В момента, в който направих тази баница забравих всички други видове, наистина е така!

Продукти:


1 пакет фини кори
4 големи яйца
1 голямо кисело мляко
1/2ч.ч. олио
1   ч.л. сода бикарбонат
сирене /колкото обичате/


 Загрейте фурната на 180 градуса.Намажете тавичка с малко олио.
  Разбъркайте содата с киселото мляко, прибавете към разбитите яйца и накрая е олиото.Получава се доста голяма смес, но не се стряскайте ще ви трябва.
    Натрошете сиренето и започваме. Може да ви се струва твърде сложно за  
една баница,но това не е обикновена баница. Вземете една кора, с лъжица артистично разхвърляйте малко плънка и сирене и навиваме на руло и започваме да редим една вита баничка и така до края. Остава доста плънка, разпределете я хубаво отгоре. Печем на нормално ниво /разбира се  всеки знае кое е нормално за неговата фурна/ за моята е второ, около 45 минути. Ако всичко е минало добре си хапнете една пухкава и сочна баница!




     Да ви е сладко!
    
    
   








5 коментара:

  1. Павлина, чудесно изглежда баницата, дояде ми се:))).Копирам си рецептата, защото непременно ще я пробвам!

    Усмихнат ден ти пожелавам!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, много се вълнувам от коментарите, защото може би съм нова в това! Благодаря, че ме забеляза и пиши ако ти е харесала!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз я обичам тази вита баничка и от много време не съм правила,благодаря,че ми напомни с тези твои прекрасни снимки,Павлинка!

    ОтговорИзтриване
  4. Баницата изглежда невероятно вкусна!Още тази вечер ще направя тази рецепта...обожавам баница!
    парфюми

    ОтговорИзтриване
  5. Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely well
    written article. I will be sure to bookmark it and
    come back to read more of your useful information.
    Thanks for the post. I'll definitely return.

    Stop by my page htc sensation xl цена

    ОтговорИзтриване